Grąžinimo politika

Produkto grąžinimas
Pirkėjas gali grąžinti kokybišką prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus per 30 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.

Grąžinimo metu galime paprašyti sąskaitos faktūros (tinka ir elektroninė versija), jūsų el. pašto adreso, bei užsakymo numerio.

Siuntimas
Klientas norėdamas grąžinti prekes, kreipiasi el.paštu info@odoscentras.lt ir mes jums duosime adresą į kurį bus galima išsiųsti grąžinimą. Klientas apmoka tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas (prekių siuntimo išlaidas).

Grąžinimo atveju, klientas įsipareigoja grąžinti ir su preke gautas dovanas, kitu atveju dovanos sumos vertė bus išskaičiuota iš grąžinamos sumos.

Prieš grąžinant prekę įsitikinkite, kad:
- grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė, priklausanti sveikatos ir higienos kategorijai yra nenaudota;
- prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos, nesugadinta (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
- grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.

Darant grąžinimą, kurio vertė yra didesnė nei 40 eurų, rekomenduojame apdrausti ir pasirinkti siuntimo būdą, kuris turėtų sekimo numerį (tracking number). Mes negalime garantuoti, kad gausime grąžinimą produktą.

Pinigų grąžinimas
Įsipareigojame grąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 10d.d., nuo tos dienos kai prekė pasieks mūsų sandėlį.

Vėluojantys pinigų grąžinimai
Pradžioje prašome patikrinti savo sąskaitą, jei pinigų grąžinimo nematote, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@odoscentras.lt 

Produkto keitimas
Keičiame daiktus tik tuo atveju, jei daiktas yra sugadintas ar turi defektų. Jeigu prekė iš gamintojo pusės yra netinkamo naudojimo (brokuota, nepilnos komplektacijos, nesikrauna ir pan.) jai galioja 24 mėnesių garantija. Tokiu atveju Jūs prietaisą grąžinate mums, nustatę, kad prekė netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, išsiųsime jums naują prietaisą.

Kontaktinė forma